4EVER - Magdaleno (Official Video)

Teledyski
Disco Polo





4EVER - Magdaleno (Official Video)



Odsłon: 81312 | Ocena: 903 | Czas: 3m 41s |


Szukaj




Dyskusja:


4EVER - Magdaleno (Official Video) Super nutka ;)
Hej Rafal,to ja Anka z elsamu z Konstancina pamietasz mnie?
Niezle się zmienił pozytywnie
☺☺
nareszcie jakaś szęsowna piosenka o Magdalenie ta piosenka jest omnie dziękuję za kawałek zajebista nutka 😘😍 pozdrawiam 💕💓❤💘💝💜💛💚💙❣💟💗💞💖 i całuje gorąco
Fajny letni przebój😉🍒🍓
Przyjemne dla ucha
Fajne
aa O Bozenie nic nie ma😂😂😂
Super przyjemna piosenka pozdrawiam.
nie mogę przestać tego słuchać tym bardziej, że moja dziewczyna też Madzia :)
najlepszy zespól
Chujowe
Rafał nie wiedziałem że z ciebie romantk piosenka bardzo epicka 🤙🤘
Teledysk superaśny,piosenka fajna do posłuchania.🎶🎶 Miło że wykorzystałeś moje drugie imię 💋
cudownie ;)
Kolejny fantastyczny i taneczny przebój !!! :D :D Jest moc :) Oczywiście zasłużony kciuk w górę :)
Cześć :) Uważam że jest to Super Piosenka, Wspaniały Teledysk a przede wszystkim MEGA produkcja zespołu 4EVER :)
Mi sie Spodobała Super ! :D
Polecam i Pozdrawiam 4 EVER :)
Świetny hit 4ever i piękna dziewczyna :).
Ooooooo 😁💪😍