Avangarde - TAKA SEXI (Official Video)

Teledyski
Disco Polo





Avangarde - TAKA SEXI (Official Video)



Odsłon: 436289 | Ocena: 5306 | Czas: 3m 31s |


Szukaj




Dyskusja:


Avangarde - TAKA SEXI (Official Video) zajebiste
Utwór do pobrania w linku:
http://www.discostrefa.info/mp3,9939,avangarde---taka-sexi.html
zajebista nutka pozdrawiam :)
☺☺
Bomba super
Dajcie to na spotify >*
No zajebiste👍 dajesz ziomek😎 rozjebało głosnik✋
Synek jeb*** basem
Brawo Panowie bardzo fajny kawałek. Pozdrawiam Iness.
Super piosenka ale ta laksa beznadziejna nawet tańczyć nie umie
Mega super skoczna nutka Petarda :)
Taka sexi w poczekalni do Disco Polo Lista Przebojów. Głosujcie na Avangarde 24 h na dobę za darmo przez telefon i tablet poprzez aplikacje:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.grandline.toplistadiscopolo
☺☺
bardzo fajna produkcja ! :D
Jak nazywa się kobieta z pierwszego planu? :)
Gdzie można kupić płytę avangarde? Lub nabyć 😀fajne piosenki macie czekam na nowości !
Wyszedł Wam świetny numer!
Świetna nutka 💖 wpada w ucho 👂
Spoko nuta
Dobre !