BASTA - Śniadanie Podam Ci Do Łóżka ( Official Video ) ft. Chłopaki Do Wzięcia

Teledyski
Disco Polo





BASTA - Śniadanie Podam Ci Do Łóżka ( Official Video ) ft. Chłopaki Do Wzięcia



Odsłon: 2850652 | Ocena: 9631 | Czas: 4m 12s |


Szukaj




Dyskusja:


BASTA - Śniadanie Podam Ci Do Łóżka ( Official Video ) ft. Chłopaki Do Wzięcia ta dziewczyna z teledysku bandziorka ma nos jak Pinokio... ogólnie dupy nie urywa.a na próbach panisko jakby Bóg wie jaka piękność była 😎😂
Te Bandziorka paznokcie the best
tragedie
Ja też chcę do programu xD tak pozatym da się wynająć tego kamerzyste na wesele? Bo nagrywa super 👌
Bandziorek z mojego miasta! !!
niny nikt nie słucha ale noga sama chodzi he he ... a ja tam wolę disco polo niż te metaliki rapy...
super im wyszło!
Ryszard ten zimny drań znowu siedzi i jest na wypoczynku przymósowym :]
gorszego syfu nigdy nie widziałam.
xDD chłopaki do wziencia xDD :D nwet nawet teledysk xDD ever xDD :D xD
Bandziorek wymiata hehe, a Jaruś czego łuczysz???
Salceson to podstawa udanego podrywu :)
co za patole
Ja pierdole Allle majątek u tego Bandziorka hehehehahhha
asia dziwne miny robi, nie nadaje sie na aktorkę ciglę głupi usmiech, nawet jak powinna być poważna.
ja jebie, żal i przykro się robi patrząc na liczbę wyświetleń :( na prawdę szkoda, że nasz naród upadł tak nisko...
Dobry utwór! Bardzo melodyjna piosenka :)Pozdrawiam MS
Czy tylko ja mam wrażenie że ta dziewczyna , modelka do teledysku ma minę jakby się ich wszystkich brzydziła???? Po co zgodziła się na występ w teledysku skoro ma minę jakby zaraz miała się porzygać...
Dupeczka Ryszarda najlepsza. Zadowolona że konkubent ją tłucze po mordzie i cycach. A nóż będzie 500+.
kurwa kurwa