Bobi - Królowo ma (Official Video - Nowość 2018)

Teledyski
Disco Polo





Bobi - Królowo ma (Official Video - Nowość 2018)



Odsłon: 6009137 | Ocena: 13355 | Czas: 3m 50s |


Szukaj




Dyskusja:


Bobi - Królowo ma (Official Video - Nowość 2018) Romantyczna wzruszajaca
xd
Super sucham cały dzień
Bo ludzie to tylko melodie i wykonwace zauważają a ja mam inaczej jesli slucham utworu bobiego bo to czego nie umie wyrazic komus patrząc w oczy wyraza to śpiewając w slowach sa ukryte mysli ktore ma w sercu
bobi ma wszystkie zajebiste a jesli sie wsucha w tekst to sie zrozumie o czym spiewa
Nowość:https://www.youtube.com/watch?v=yx8h0BXgnfk
Spoko nobi coraz lepiej oby tak dalej powodzonka sajmon.
Jedna z lepszych piosenek którą słyszałam!!! Super głos tekst brawo!!!
Super
Patrcia
Ooooo miła moja :D
Pałac w Krubkach-Górkach, piękne miejsce. Pozdrawiam Bobi 😊
No no bedzie hit na wieki
BOBI TO GOŚC
Excelente música Disco Polo arreglos perfectos y las damas muy bonitas me encantó este vídeo.
Super muza bobi pieknie sie przy niej bawi
Mega fajna nuta brawo bobi
Boni jest najlepszy 💛💚💙💜❤💝💗💕💟
2:14 do tak obcisłej sukienki nie zakłada się pełnych majtek bo to obciachowo wygląda ...
Mega nuta!!!kocham go