Chwytak & Dj Wiktor - Moja suka ( Weekend - Ona tańczy dla mnie - parodia :)

Teledyski
Disco Polo





Chwytak & Dj Wiktor - Moja suka ( Weekend - Ona tańczy dla mnie - parodia :)



Odsłon: 5520329 | Ocena: 26788 | Czas: 3m 30s |


Szukaj




Dyskusja:


Chwytak & Dj Wiktor - Moja suka ( Weekend - Ona tańczy dla mnie - parodia :) Asta [*] :(
2018 kto?
hał hał hał hał
HAU HAU HAU HAU xdd
Chwytak wygląda trochę jak Dredd xD
Moja suka zeby feministki sie nie rzuciły ze tak nazywasz swoja suczke he he
Kurde przypomniało mi się jak byłem mniejszy i puszczalem sb to na komputerze i jak rodzice wchodzili i szybko wylaczalem
No KURWA zobaczyłem na innym kanale SKANDAL I CHAŃBA . Kawałek super fajny psiak :) ja też mam dwa owczarki niemiecke siostra i brat są super. Pozdro od fana :) Piękny pies a raczej suka :)
Niby stare ale jest 1080p :p
Żyje jeszcze ta suka apropo po tylu latach
Fajna muza
Dobre :-D Lepsze niż oryginał :-D
lepsze niż oryginał,a wsztystkie disslike są prawdopodobnie od zespołu weekend
zajebiste
Opublikowaliście to w dzień i miesiąc moich urodzin! Dzięki za zajenisty prezent ;D
Zajebiste tez mam suke ooo aż nawet 2.
Moja córa na dicotece pójściła to na telefonie i cała jej klasa to słuchała słyszałam bo przyszłam po nią z dicoteci szkolnej...
Mlody Chwytok
Zajebiste
kurde ale to jest zajebiste
:)