CLASSIC - Wszystko Się Zmienia 2010

Teledyski
Disco Polo





CLASSIC - Wszystko Się Zmienia 2010



Odsłon: 617372 | Ocena: 1013 | Czas: 3m 41s |


Szukaj




Dyskusja:


CLASSIC - Wszystko Się Zmienia 2010 daiemy kobietki na iprezke bedzie szał 👄👄👄👄💗💗💗💗
Kocham zespół classic 😘
Fajny kawałek,mało znany,ale super!:-) No i akordy proste; Wst.a d G e Zwr.a e F G a e Ref.a d G e:-D
śliczna 😊
stare ale fajne słoiki
Milo was posłuchać wasze piosenki mają bardzo dobry tekst wspaniala muzyka uwielbiam was
zdejmuj majtki i ić się całować
rżnij walenty bóg się rodzi
panie Robercie z ekipą przy panu to zawsze piękne słodziaki ,śpią'
Najlepszy zespol na swiecie.Bravo...
no i tak dalej personal the best
Clasic to mój ulubiony zespół
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chicago takie jest . Warto zobaczyć
wysoki poziom zuzyki disco 
Panowie czy występujecie na weselach?? chce zrobic prezent siostrze . 
Jaka mam szanse ze mi sie uda ? 
Classic To Mój Ulubiony Zespół !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
słucham was od dziecka ..  chciał bym płytę  z waszym autografem choć wiem ze to nie możliwe .. ; /
Co to za gówno ? tylko stary classic !! 
CHICAGO!!!!!!!!!