Dandi Dance - Kto to wie (Official video)

Teledyski
Disco Polo





Dandi Dance - Kto to wie (Official video)



Odsłon: 58120 | Ocena: 456 | Czas: 3m 43s |


Szukaj




Dyskusja:


Dandi Dance - Kto to wie (Official video) Przepiękna Śliczna Piękna SuPeR piosenka  Mega :)
Zaraz puszcze pawia...
Super nagranie
Super muzyka kolejna jest
Super 😘
Bardzo pozytywny klimat :)
Nasi Bialostoczanie
spoko utworek mega pozdrowienia od zespolu VERN
bardzo fajna nutka ! bardzo fajnie wyszło !! :)
Magazyn Twoj Weekend 🙌🏻
Ogólnie słabe niefajne.Dobże ,że chociaż modelka spoko.Pozdrawiam.
Piękna i wpadająca w ucho piosenka 😍😘
piosenka super ale fragmenty melodii zespolu mig i piosenki ta malutka blondynka
Na wesolo brawo :)
extra :) A Mariia jak zawsze Boska
Bardzo skoczna nuta i piękna modelka <3.
zajebiiiiiisteeee noga sama chodzi, na 1000% bedziemy grac na imprezach :P trochę lat gramy i wiem, że to też bedzie hicior, powodzenia :)
Refren fenomenalny Dzięki że w ogóle jesteście
Powiem krótko, to jest zajebiste ;) Bardzo bardzo dobry teledysk, aż się miło słucha ;)
Dandi Dance bardzo fajne nagranko i saksofon ale fragmęt zaśpiewany "Co za oczy co za twarz ' to najlepszy moment w utworze oby takich więcej w przyszłości