Dawid Podsiadlo - Powiedz mi, ze nie chcesz

Teledyski
Disco Polo





Dawid Podsiadlo - Powiedz mi, ze nie chcesz



Odsłon: 11343754 | Ocena: 29611 | Czas: m s |


Szukaj




Dyskusja:


Dawid Podsiadlo - Powiedz mi, ze nie chcesz mega mega mega!Kocham gostka,miłością braterską!
po co im te firany w przyczepach? :)
Coooooo
To nie teledysk, to historia :)
chuj wie czy spiewasz czy recytujesz ale ogolnie ok
I dlaczego Dawid nie moze isć na eurowizje tylko jakies okrone piosenki bez przekazu wybieraja😒 to mnie wkurza w Polsce... TYLE UALENTYWANYCH CUDOWNYCH MAJACYCH SWOJ ORGINALNY STYL ARTYSTOW A TAK MAŁA WIDOWNIA I DOCENIENIE... No bo przecie kurwa lepsze są jakieś "ruda tanczy jak szalona"
dawid daje cos nowego i to jest dobre .cos pozytywnego w muzyce polskiej sceny podoba mi sie to .
Ja jaki to fajne

Ja jaki to fajne

Uwielbiam ten ton głosu...
Chłopie wracaj <3
Ła
Dawid wymiata. Jeden z najlepszych polskich muzyków.😁😁
Dawid wymiata. Jeden z najlepszych polskich muzyków.😁😁
Ta piosenka jest genialna! Tyle moze byc różnych interpretacji i ukrytych znaczeń. Dopiero po paru przesłuchaniach to widzę.
Dawid..... gościu przecież tego można słuchać na okrągło ... daj chociaż chwilę na odsapnięcie 😉. REWELACJA!!!
Taaaak!
cudne
kto słucha w 2017?
bo ja kocham nadal...
Nadal czekam aż to będzie dostępne na Spotify