Jesteś Boska , Fan-Tastic , Disco Polo 2016

Teledyski
Disco Polo





Jesteś Boska , Fan-Tastic , Disco Polo 2016



Odsłon: 100154 | Ocena: 373 | Czas: 4m 12s |


Szukaj




Dyskusja:


Jesteś Boska , Fan-Tastic , Disco Polo 2016 Fajna muzyka
Nazwisko : Boska wszystko tlumaczy.
Brawo Fan-tastic, muzyka przyjemna w stylu lat 90 i dobry pomysł na teledysk.
ta piosenka jest fajna 🤗
Fajną masz siorkę ;)
świetny kawałek i świetny wykonawca :)
WPADA W UCHO JEST SUPER I TELEDYSK NA PRAWDĘ THE BEST
fajna piosenka 😚
Zajebista nuta tylko po co ona tam potrzebna??hmm bez niej dajesz radę. ..pozdrawiam

UTWÓR SPOKO POZDRAWIAM FORMACJE Fan-Tastic TRZYMAM KCIUKI BY SIE UDAŁO .....SUKCESÓW ŻYCZY FORMACJA DANCE POWER........
dobry utwór
super kawalek :)
Super utworek , Darek daje czadu. SUPER!!!!
wpada w ucho ;)
Lubie to
lubie to
super i ok lubie to
Niezły bit !!! My go już łapiemy ;-)
super!
Nie cierpię akordeonu w piosenkach bo w co drugim kawałku on jest :D ale Was lubię :)