Jeszcze Jeden - Nikt mnie nie kochał - Nowość 2018! Disco Polo Dance - Hit

Teledyski
Disco Polo





Jeszcze Jeden - Nikt mnie nie kochał - Nowość 2018! Disco Polo Dance - Hit



Odsłon: 118290 | Ocena: 401 | Czas: 4m 22s |


Szukaj




Dyskusja:


Jeszcze Jeden - Nikt mnie nie kochał - Nowość 2018! Disco Polo Dance - Hit Inga😚😗😚😗😚😗😚😗😚😚♥️
buhahahhahahha
Super
świetna produkcja łapkę i suba zostawiłam zapraszam również na mój kanał
O kurczaczek ale ten Świat TFU wioska mała. Pozdro dla sąsiadki hehe
OK !
Utwór do pobrania w linku:
http://www.discostrefa.info/mp3,10247,jeszcze-jeden---nikt-mnie-nie-kochal.html
Fajna nuta i bardzo urocza dziewczyna.
O tyle o ile piosenki jeszcze da się słuchać, to teledysk całkiem słaby. Kobieta bardzo ładna, ale do takiego tekstu, teledysk za ostry.
Co to za miejsce? Chodzi o tamę.
przypomina mi piosenke Arka Kopaczewskiego - Ty nie umiesz kochać...
swietna piosenka! wpada w ucho przyjemnie się ogląda i slucha!no i gitara super!
Nutka fajna i Inga super 🤩🤩🤩
👍
dobra kolejna muza
Niezły tekst, ale słaby aranż który w ogóle nie pasuje.
Super :)
Inga najlepsza😘❤😍
Pozdrawiam _patrycja_18(Instagram)
Fajny araz, refren który wpada w ucho... Ale reszta słaba :) nie ma co pokazać pokazuje się cycki dupe
Inga 😍😍