Kanye West - Famous

Teledyski
Disco Polo





Kanye West - Famous



Odsłon: 28358727 | Ocena: 326685 | Czas: 10m 37s |


Szukaj




Dyskusja:


Kanye West - Famous Eminem 1000x better than this cheap monetisation rubbish, no i didnt watch the whole vid...at 1:55 i post this comment...all i need to pass opinion or you might say judgement
btw thats not really taylor swift
this is shit
hmmm...well I'm really truly trying to keep an open mind here cuz I feel everyone is an artist in one form or another beknownst to ourselves or not.... I see that there's a statement of 666 degrees of separation & something about all the craziness in the world being in bed together ... but for that long? I mean it took 30 seconds to reach that conclusion before it started feeling just uncomfortable. maybe that's the point? maybe I just don't get the vision like it's meant to be perceived.. just seemed excessive a bit... but Kim's ass is AMAZZZZZNESS!
it isn't an art..it's a random stuff that he thought might have made him famous😂 u r no one to use Taylor's name in ur ugly song💩
This makes me feel uncomfortable. I love it.
What is it? 😱
It's art you negative motherfuckers
Absolute shite. But it's to be expected.
Age restricted.
IM CLOSTERFOBIC SO IF I WAS IN THIS I WOULD LOOSE MY SHIT
Look what you made me do.
I've heard about the rumors and I don't care whether Taylor agreed with this or nor but, this video is completely disguston, derranged and the worst song I've ever hears. I can't believe there are people who would do a thing like that. Honestly, this is creepy. Shame on the person who decided to do this. Nasty pics, disgusting people and hideous song!!!!
This song is a pervert and makes no sense! No meaning
They are not real Chris brown is sleeping next to rihanna and she sleeping next to trump nobody want to sleep next to trump
This is fucking messed up.😂
WTF IS THAT TRUMP?
Boo!
this is so fuckin weird and funny, hahahahha
Yooo this video is porn imma report this😕😶