Klasa 1E: Tomasz Niecik - Cztery osiemnastki (Otrzęsiny 2012)

Teledyski
Disco Polo





Klasa 1E: Tomasz Niecik - Cztery osiemnastki (Otrzęsiny 2012)



Odsłon: 72582 | Ocena: 402 | Czas: 3m 44s |


Szukaj




Dyskusja:


Klasa 1E: Tomasz Niecik - Cztery osiemnastki (Otrzęsiny 2012) zajebiste laski i fajny film
b-b +_+
Wgl dziecko wiesz że to chodzi o opony 18? Nie o dziewczyny
dlaczego wszyscy jak maja podklad to zle ruszaja ustami
NOM
zgapiacz.-.
Patrzcie dzieci, tak się ludzie bawili w 2007-2012.
Marta
Jak widzę co żeś zrobił z tym polonezem to mam ochotę cię zabić
słabsze niż orginał
Dziewczyny zajebiste tam macie :-)
on 1gim 3gim
Zajebiste
FAJNE
to jest najlepsze nawet lepsze niż orginał xD :)
Lepszy niż oryginał ;) Przynajmniej dziewczyny fajniejsze :D
Hehe
zajebiste
Haha xd
Fajny pomysł xD drugi plan też nie zły xD