Krzysztof Rutkowski znany jako Tarzan Boy Nie Żyje

Teledyski
Disco Polo





Krzysztof Rutkowski znany jako Tarzan Boy Nie Żyje



Odsłon: 81058 | Ocena: 208 | Czas: 2m 23s |


Szukaj




Dyskusja:


Krzysztof Rutkowski znany jako Tarzan Boy Nie Żyje nie się pogodzić że nie mam go już w srut nas
Każdy doceni cię dopiero po śmierci taka jest prawda. Ja też doceniłem go dopiero wtedy gdy dowiedziałem się ,że nie żyje , może jestem za płytki ale czy są ludzie wśród nas którzy zawsze byli idealni w każdej sytuacji odpowiedz brzmi (NIE). A kto z was odpowie mi co stanie się ze mną po śmierci ? No kurwa kto ? . Człowiek jest za głupi by zrozumieć po co żyje i ja też jestem za głupi ale może kiedyś się przekonam. Walczcie o siebie Walczcie o Miłość bo na pewno jest jakaś dziewczyna czy chłopak którą kiedyś kochaliście lub kochacie ale ona lub on ma was dupie , tak jak pewna dziewczyna którą kocham ale ona chyba mnie nie i przez to nawet nie wiecie jak cierpie aż nawet mam myśli samobójcze . Ale się nie poddam będę walczył jak Tarzan Boy o życie mimo tego że czasem mam dość to ten człowiek pokazał mi że walczył do końca i ja też będę walczył Obiecuje
Nie możliwe! Nie wierzę
Odpoczywaj Krzysztofie Twoje przeboje były super
Łzy w oczach mam pokoj wam a szczegolnie Jemu [*] mozemy powspominać tarzana
żal żal wszyscy pewnie będziemy się bawić przy "słoneczne promienie"
widzialam ogloszenia o koncercie charytatywnym same malo znane zespoły gdzie wielki boys akcent classic dlaczego oni sie nie angazowali
Krzysiek Słomniki, dzięki brachu!
[*]
Zycie przemija ...Smutne to, alde prawdziwe. Moj Ojciec zmarl w tym roku.
Pan Krzysztof dzięki tym piosenkom, co pozostawil bedzie zyc nadal w wielu sercach.

Niech Spoczywa w Spokoju Wiecznym w Tęczowej Krainie:-)'
taki głos,taki talent,wielka strata dla muzyki...
anielski orszak niech twą duszę przyjmie...
szacun brak słów
To bylo za szybko mysle ze jakby bylo wiecej czasu to pana krzysztofa by sie uratowalo a tak to Miesiac i chlopa nie ma za szybko
CONDOLENCIAS AO VERDAEIRO TARZAN
masakra 50 tysi pl a zenek zarabia w milionach zamiast pomóc koledze i zlozyc sie na to leczenie to tylko potrafili zrobic koncert charytatywny
[*] Tarzan Boy
"Dla mnie luty dla ciebie Maj... Ty mi słońce ja tobie dam!" śpiewaj Tarzan (Panie Krzysztofie) w niebie do Ojca najwyższego, a ja choć mam 14 lat, kiedyś wstąpie... wpadne na koncert U BRAM NIEBIESKICH! ku pamięci na zawsze w naszych sercach!
spoczywaj w pokoju kochałem twoje piosenki
Szkoda faceta, miał trudne życie ale jakoś dawał radę, szkoda że nie udało się szybciej zdiagnozować raka i wysłać go na leczenie...
Wyrazy współczucia rodzinie.
cholerne dranie biedny krzysztof to pzeplacil zyciem, ale co z lekarzami nie mogli goratowac to straszny skandal....swiat upadl na leb:((