Łobuzy - Pupy (Oficjalny Teledysk)

Teledyski
Disco Polo





Łobuzy - Pupy (Oficjalny Teledysk)



Odsłon: 13104698 | Ocena: 70147 | Czas: 3m 42s |


Szukaj




Dyskusja:


Łobuzy - Pupy (Oficjalny Teledysk) Październik 2018? Jesteście jeszcze? Napiszcie
Lubię pupy xddd
Spróbujcie odtworzyć na szybkości 2.0
Ja tez chce taka nauczycielke
piosenka jest super
1:01
NIEMA RADY NA POŚLADY PUPY PUPY
#######################
ja mieszkam obok Sanoka a Łobuzy byli na dniach mojej miejscowości :DDDDD




polecam w 0.75 xD
fajne mojej dupie sie podoba
łobuzy pupa👍🏼
Jestem ciekaw co bedzie za 10 lat mòj syn oglądał w teledyskach
ja wolę zgrabne nogi ...
Super. Ta. Piosenka. I. Bardzo. Stopka😍😘
Elo poślady
Czy któś mi powie dlaczego ten w czerwonych przypomina mi mojego krasza z szkoły?😁😁
(Wiem data)
kubalek1103 fajna muzyka
Mieszkam Ameryce Same Podlasie Pod karpacie w tej Ameryce Lomza Zambrow Bialystok Monki Stalowa wola Nisko Rzeszow Mielec Sanok
nie no serio jestescie naprawde spoko pozdrawiam was łobuziaki ;)
WANESSA 😘😘
Ale gowno haha