Łzy - Narcyz Się Nazywam

Teledyski
Disco Polo





Łzy - Narcyz Się Nazywam



Odsłon: 8403191 | Ocena: 18882 | Czas: 4m 42s |


Szukaj




Dyskusja:


Łzy - Narcyz Się Nazywam 2018r ?
yes.....
To ja Janusz się nazywam xdd
Greeting from America!
Kto w 2018
2018 :D
Listened to this in the club and finally i m here!😍
2018 💪
Cover Base Project - Future Land ?
kto słucha w 2018? xd
Mimo tego że mam już 30 lat uwielbiam tą piosenkę
Jestem z rocznika '93. Piękne czasy dzieciństwa :)
Łezka w oku się kręci... Siostry nauczyły mnie słuchać takich piosenek.
I love narcyz
2018
Narcyz kiedyś nie używa słów przepraszam i dziękuje oraz jest najskromniejszy, dzisiaj śpiewa piosenke z tekstów twojej starej
Moja ulubiona
Kurwa to o mnie już mam 40 lat, żonę 3 dzieci ale kusi;), bo opędzić się nie mogę nawet 20-tki lecą na mnie, tak naprawdę już mam dość męczy mnie to, nie jest to fajne jak nie możesz normalnie pogadać z laską, bo każda leci na ciebie, przystojniacy wiedzą o czym mówię a średniacy i brzydcy, marzycie o tym a tak naprawdę to jest przerąbane nie można z kumplami normalnie wyjść do pubu, żeby pogadać :(
dzięki tej piosence jestem z kobietą mojego życia <3
xd