MAXX DANCE - Za Tobą Skarbie (official video) Disco Polo 2016

Teledyski
Disco Polo





MAXX DANCE - Za Tobą Skarbie (official video) Disco Polo 2016



Odsłon: 4509986 | Ocena: 6428 | Czas: 3m 24s |


Szukaj




Dyskusja:


MAXX DANCE - Za Tobą Skarbie (official video) Disco Polo 2016 zarombista muza
fajny kawalek! wpada do uszka!
za toba skarbie wlasnie kochajacy grzesiu olo wolkow kocham cie na zawsze twoja kasia maszota haha caluski
Za tobą Kamila xD <3
Fajny kawałek!
Ktoś wie jak nazywa sie ten młody koles z dziewczyną?
<3 <3
zarąbiste nuta
12
Ta piosenka ma w sobie coś z lat 90-tych :) Klimat, który wspominam z ogromnym sentymentem. Sam teledysk również bardzo przyjemny. Oby więcej, oby częściej ;)
naucz sie spiewac
Jedno słowo - ZAJEBISTE :D
wszystko spoko, tylko czemu przez 3/4 teledysku jsą pokazani dwaj panowie, którzy co chwilę się na siebie patrzą w dziwny sposób?
Nie wierzę swoim oczom. W teledysku jest auto i to nie BMW !!!
fajny głos i fajny zespół.. 😀😊
super
piosenka super chłopacy oby wiecej takich teledysków
kolejna bomba wpadająca w ucho:) i dobra do auta:)
Co za tyłeczek;-) mniam
bit zajebisty, ale nie ma to jak stare Volvo. :D