Mega Dance - Dnie bez Ciebie NOWOŚĆ DISCO POLO 2009

Teledyski
Disco Polo





Mega Dance - Dnie bez Ciebie NOWOŚĆ DISCO POLO 2009



Odsłon: 404098 | Ocena: 172 | Czas: 3m 13s |


Szukaj




Dyskusja:


Mega Dance - Dnie bez Ciebie NOWOŚĆ DISCO POLO 2009 Fajna nutka szkoda ze nie można jej ściągnąć.
Dla mojej jedynej miłości w życiu A. ; * , zawsze bede Cie Kochał pamiętaj ...
dla Paulinki z Łodzi
najlepsza w tym teledysku jest Magda Jabłońska
wypierdolista nuta
ohhh boys boys ohh ahh :):)
Jak sie nazywa Orginalna rosyjska ta nutka bo rytm to oni zawalili a słowa własnie bo orginalna to rosyjska porszę o tytuł dam reputa.!
zajebisty utwór:D:D:D:
słabe... chyba ich najgorsza nuta...
Zajebista piosenka
Chciałbym zauważyć, że ch.u.j w d.u.p.e niby bboy'om którzy tańczą do Disco-Polo !!! FUCK THEM ALL!!! Beztaleńcia, i komercha!!!
zarąbiste xd
pedalstwo !!
no zerżnął bym ich w dupsko zajebiści sa
super teledysk dzieki za wrzute