Mig - Ta Malutka Blondynka (Official Video)

Teledyski
Disco Polo





Mig - Ta Malutka Blondynka (Official Video)



Odsłon: 16559491 | Ocena: 37965 | Czas: 3m 52s |


Szukaj




Dyskusja:


Mig - Ta Malutka Blondynka (Official Video) Ndjft hzjduy uzhyvjfny ix hdyy hdr uzhxdhgf udjt uxjfd nhxiyv💛💛
morda
podoba mi sie
kocham to piosenkr ong omg kckkckck pp 💖💖💖💘💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Co się odpierdala w tych teledyskach disco polo? Reżyserzy ćpają? Chleją? Na uj te dinozaury?
słaba piosenka
nie polecam
moja ulubiona piosenka
nie ogarniam tego teledysku
ja jestę blądynką😂
MEEEEGA NUTKA.....
mała blondynka i mały chłop
mig jest zajebisty , boys sazza,d-boom,afte parte,i jego syn z zespołu sponran
Najbardziej zjebany teledysk jaki w życiu widziałem ! Poza tym OK :)
bąba😘
Fajna Nutka i fajna Nazwa Zespołu :P Pozdrowionka z bełchatowa
Jak to usłyszałam to od razu chciało mi się balować XD
komu też się podoba ten chłopak z teledysku? 😏 xD#gimblife (ci po bokach na chuj tam stoją? )
Ja jestem blondynka
Cześć jestem ŁUKI i dodam że to jest czadowa piosenka!!!!!!