Mówiła mi amore

Teledyski
Disco Polo





Mówiła mi amore



Odsłon: 195959 | Ocena: 346 | Czas: 3m 58s |


Szukaj




Dyskusja:


Mówiła mi amore Ciekawe czy dalej mówi XDD
Mega daje łapkę i subka!
Fajowe
♥♥♥
Zajebiste
żenada !!! :o
wow
Fajne nawet od gta5
najlepsze
LOL
amore <3
wciąż słucham
kocham to <3333 :*** i moją krysie <3333 i braciszka, który może w każde chwili robić mi wioche na YT ^^
zawsze to kochałem mówiła mi amore
Mówiła mi armore- Skarner
haha rozjebał
mówiła mi zmień amory amoryyyy
Spoko nutka
Zajebiste! KOCHAM TO! ;*
nuta dobrze masuje czaszkę w samochodzie ;p