Mr Sebii - Rozwodu nie będzie (Oficjalny teledysk)

Teledyski
Disco Polo





Mr Sebii - Rozwodu nie będzie (Oficjalny teledysk)



Odsłon: 417596 | Ocena: 556 | Czas: 3m 18s |


Szukaj




Dyskusja:


Mr Sebii - Rozwodu nie będzie (Oficjalny teledysk) fajna muza
masz tu dyche i kupuj co chcesz a reszte niech dolozy
moj tesc ale smieszna muza
ja nie dam ci samochodu ani telefonu bardzo smieszna muza
smieszne
seba mega piosenka zajebista gratuluje kotku
Lubie ;3
SUPER NUTKA :)
Halo Halina? No Cześć. Posłuchaj mnie sprawa się rypła, po prostu "Rozwodu nie będzie"!
ha ha ha ....fajnie....rozwodu nie będzie ! na pewno, nie będzie !
ale zajebiste
Bajka
Ludzie się pytają czemu lubie Metal... jakby tak człowiek suchał to gówno cały dzień to by wszystkie neurony samobójstwo popełniły...
"piosenkarz" dał z siebie wszystko ;)
Zajebista nuta
To piosenka o ile da się to tak nazwać to jedno wielkie badziewie
:D
fajna nuta
piosenka taka sobie,a moze powie ktos jaka role pelni ten blazen w czarnych okularach?jakby mial koles downa ,...
masz tu dychę, pokupuj co chcesz
fajne :-D
zajebisty słodki mądry