MSP- W te noc

Teledyski
Disco Polo





MSP- W te noc



Odsłon: 159080 | Ocena: 2580 | Czas: 3m 46s |


Szukaj




Dyskusja:


MSP- W te noc Ej ja tak mam
Czy tylko ja nwm oco kaman w tej piosence? XD
See
Xd moji rodzice to liniom i ja też 😎😎😎
Pachniesz jak gucci xddd
ReTo UA!!! PLIZZ
Super daj ❤️
O opubliokowałaś ten teledysk 1 dzień przed moimi urodzinami 😊 fajnie i tak wgl to super teledysk
Sasaki dziękuję Ci!
Super kocham cię❤
Kocham te piosenkę XD
xddddď
no bo ty nie jesteś z tąd, no i wklubie świecisz sie jak Neon!
no bo ty nie jesteś z tąd, no i wklubie świecisz sie jak Neon!
zrób : ona czuje we mnie biedę. aj low dis sonk!! -
ciągle to słucham bombowa piosneka!!!!!!!!!!!!!
radze to słuchać ta piosenka wciąga na serio!
B))
love♥♥♥♥♥♥♥
kocham tę piosenkę
Kocham tą piosenke ❤️❤️❤️!!!