Playboys - Fajna jest ta dziewczyna (Oficjalny teledysk)

Teledyski
Disco Polo





Playboys - Fajna jest ta dziewczyna (Oficjalny teledysk)



Odsłon: 17369792 | Ocena: 31547 | Czas: 3m 17s |


Szukaj




Dyskusja:


Playboys - Fajna jest ta dziewczyna (Oficjalny teledysk) Podaruje łapke w góre!!
Piękna piosenka 😍😍😍💕
fodziecis to dziecie to
Kocham tą piosenkę uwielbiam was PLAYBOYS
fajna jest ta dziewczyna :P
No fajnie, nurt disco polo i tylko tyle. Spoko, z tym że dzisiejsze disco podąża troszeczkę już w innym kierunku, a nie tylko ciągle klasyka, może czasami warto wykazać się jakąś większą inwencją twórczą...:D
Super piosenka, tylko przeszkadzają mi rozebrane dziewczyny w teledysku
chłopaki wymiatają!! super teledysk!!
nie ma sie co ptzyczepić i można zrobić mega. utwór bez gołych tyłków
jaki gej maluje usta
Super piosenka
Kto słucha w 2017
Fajne xddd
fajna jest dziś ta piosenka co laików ma
chyba dam łape w gure i suba co
Nie mogę przestać słuchać tej piosenki <3 Gdy słucham nie mogę przestać tańczyć :D
GŁUPIA PIOSENKA NIE POLECAM ;D
!!HAHA
Bardzo fajna muzyka
Milano
<3