Popek x Matheo ft. Matheo - Nie mów mu nic

Teledyski
Disco Polo





Popek x Matheo ft. Matheo - Nie mów mu nic



Odsłon: 7876563 | Ocena: 54462 | Czas: 3m 29s |


Szukaj




Dyskusja:


Popek x Matheo ft. Matheo - Nie mów mu nic Ogólnie tą nutkę mogę zaakceptować bo jest spoko, ale niech nikt tego nie nazywa rapem.
kiwimix ty nawet nie masz muzgu ty idioto
Jest diss na popa
Kto w 2018 ?
Pokrzyrzuje ci plany mala dbaj o swoje wartości i nie dawaj dupy byle hujowi pozdrawam wszystkie ladne dupy
Matheo ty sie lepiej bitami zajmij a nie rapowaniem
Popek mordo moja
What language is this?
zamawiam
Co za gniot!
Fajna muza Popek
zexse rompe I yo
fajno fajno
2k18 ale nadal twierdze że nuta super, ale ref rozjebany
niezła niunia do seksu
a a
Git Bit :)
dodaj coś nowego plzz😘💪❤👌
Ale ta laska jest pusta
fanka popka wytatułowała sobie oczy xd