Power Play - NajPiękne (Official Video Clip) 2015

Teledyski
Disco Polo





Power Play - NajPiękne (Official Video Clip) 2015



Odsłon: 25097254 | Ocena: 39256 | Czas: 3m 58s |


Szukaj




Dyskusja:


Power Play - NajPiękne (Official Video Clip) 2015 Wszystko co dobre nie jest złe !
Польша
25 milionów wyświetleń wow
fajna ta piosenka za robota?😙
super to jest uwielbiam tą piosnkę brawo dla Sylwka Gazdy i całego zespołu
Ewa
Cialo me cialo me
Co ja powiem swoim dzieciom wnukom BOŻE przez takie piosenki śmieją się z DISCO POLO i co z tego że fajnie się tego słucha, porównajcie tą piosenkę do JORRGUS czy LONG & JUNIOR porażka :( A macie takie fajne piosenki no pozdro ale już bez takich. PS. GÓWNO TEKSTU TYLKO MUZA DOBRA.
Dziecie to dziecie
Pojebana muza ale pan wladek puszczal w busie jak wracaliśmy z przerzutow na wielkanoc busem 1000km najebawszy i mi utkwilo xd
Wooooow
❤️❤️
xd
500kilo mego szczescia to niezla dziewczyne masz :D na diete niech idzie lepiej
24 mln wyświetleń
24 mln wyświetleń poszaleli ale ten tekst najpienkne
byłem w łebie na koncercie 2016 poezja...:)
Kto ogląda w 2018 ;D
wajny
Wow,wow,ale schow😉,fajne