Power Play - NajPiękne (Official Video Clip) 2015

Teledyski
Disco Polo





Power Play - NajPiękne (Official Video Clip) 2015



Odsłon: 24905213 | Ocena: 38453 | Czas: 3m 58s |


Szukaj




Dyskusja:


Power Play - NajPiękne (Official Video Clip) 2015 Co ja powiem swoim dzieciom wnukom BOŻE przez takie piosenki śmieją się z DISCO POLO i co z tego że fajnie się tego słucha, porównajcie tą piosenkę do JORRGUS czy LONG & JUNIOR porażka :( A macie takie fajne piosenki no pozdro ale już bez takich. PS. GÓWNO TEKSTU TYLKO MUZA DOBRA.
Dziecie to dziecie
Pojebana muza ale pan wladek puszczal w busie jak wracaliśmy z przerzutow na wielkanoc busem 1000km najebawszy i mi utkwilo xd
Wooooow
❤️❤️
xd
500kilo mego szczescia to niezla dziewczyne masz :D na diete niech idzie lepiej
24 mln wyświetleń
24 mln wyświetleń poszaleli ale ten tekst najpienkne
byłem w łebie na koncercie 2016 poezja...:)
Kto ogląda w 2018 ;D
wajny
Wow,wow,ale schow😉,fajne
Superek :DDD
PETARDA WOW
👍😀👍z tą końcówką -to od dzisiaj tanczymy ,zapraszam - zajebiste 😀👍☺☺☺☺☺
Pięknie i naj naj ...;)Wszystkie piosenki spoko loko Yotube!!!!!!!!
24,5 mln wyświetleń!
https://youtu.be/HkqnccLpM_c ---> Polecam chłopak daje sobie radę w tej branży :D
I love you POLAND from ROMANIA !!!