TOP ONE - Biały Miś (Official Video) 2016

Teledyski
Disco Polo





TOP ONE - Biały Miś (Official Video) 2016



Odsłon: 982472 | Ocena: 3013 | Czas: 5m 40s |


Szukaj




Dyskusja:


TOP ONE - Biały Miś (Official Video) 2016 Ale wspaniała piosenka
Że chcem więcej.
Kocham to kapele TOP ONE
Taka fajna jest ta piosenka




:-) na100%}
duper nuta
O widze ze prawilna muzyka, a nie jakieś białe misie od putina .
Nie chce być wredny ale w czasie jednej kampani chyba wrześniowej awans z szeregowca do pełnego pułkownika to nie morzliwe chyba za obecnego ministra
Panie Muzyku, chociaż by Pan baterie włożył do tego wspaniałego keytara! TOP ONE NAJLEPSZY!
BARDZO FAJNY TELEDYSK
SKURWIEL BIAŁY MIŚ DANCE'A W CHUJ NAKURWIA DZIŚ
Nieśmiertelny klasyk!
https://youtu.be/e_ooxjzzR0o to jest lepsze
Piękne ale nie po dropsach 😫
w budziszewicach dziś na dożynkach tego słuchałem
Klasyka Disco Polo
OHHH TO BYLY LATA ....DZIEWCZYNY....
ta piosenka to przeboj mojego najlepszego zwiazku z dziewczyna ktura kocham do tej pory i piosenka przypomina mi stare dobre czasy az lzy w oczach same sie zbieraja iwona kocham cie i zawsze bede kochal jestes w moim zyciu juz tatuazem na zawsze
super
Co za spedalony pajac to śpiewa taka piosenkę
z którego roku nagranie ? całkiem ładne nowoczesne . ale czy to teraz disco polo ??
Bardzo polskie piosenka wiadomo klasyk disco polo i teledysk z pięknie wplecionym ułanem no super normalnie gratulacje
Ty gnoju moze wymyslisz cos swojego bo biały miś napiszał ktoś inny Ten który to napiszał umarł w biedzie ty gnóju wstyd mi za ciebie bydlaku kwasnienwski slugusie
Miłość